Xogo

  Información

O Camiñante espértase no Primeiro Reino, atópao moribundo,  disgregado, consumido pola Degradación. Unha forma espectral, o seu único guía, rumoréalle: "Eles espéranche no centro de todas as realidades."

Pero o Camiñante non posúe recordos, nin unha voz propia. Só lle queda camiñar, explorar o Primeiro Reino en busca dos Corazóns Primixenios, a chave para alcanzar a súa meta, polo camiño, quizais ache respostas sobre si mesmo e sobre aquilo que ameaza todos os Reinos. Un gran poder dorme no seu interior, pois o Camiñante pronto descubrirá que é capaz de grandes proezas.

O Camiñante pode extraer As Esencias, as ideas que conforman a realidade do reino e os seus habitantes, recompilalas e mesturalas para crear obxectos místicos que lle axuden na súa aventura, e se algo sae mal, poderá usar o Memento Mori, a capacidade de reiniciar o día e aprender dos seus erros.

Pero coidado! Este é o último día do Primeiro Reino, O Camiñante debe estar preparado antes de enfrontarse ao fin da Maraña dos Mundos, e ten moitos camiños para elixir e moitas decisións que tomar. Ti serás a súa conciencia, só de ti depende o final que teña esta historia. A historia de todos nós.

Xéneros / Temas

Motor de xogo

Visual

Etiquetas

Idiomas

Textos

  Compartir


BD Info

Engadido 02/03/2015
Por DeVuego

Última actualización 17/03/2024
Por DeVuego

DVGO_ID DVGO20150302JG001250

  Información

O Camiñante espértase no Primeiro Reino, atópao moribundo,  disgregado, consumido pola Degradación. Unha forma espectral, o seu único guía, rumoréalle: "Eles espéranche no centro de todas as realidades."

Pero o Camiñante non posúe recordos, nin unha voz propia. Só lle queda camiñar, explorar o Primeiro Reino en busca dos Corazóns Primixenios, a chave para alcanzar a súa meta, polo camiño, quizais ache respostas sobre si mesmo e sobre aquilo que ameaza todos os Reinos. Un gran poder dorme no seu interior, pois o Camiñante pronto descubrirá que é capaz de grandes proezas.

O Camiñante pode extraer As Esencias, as ideas que conforman a realidade do reino e os seus habitantes, recompilalas e mesturalas para crear obxectos místicos que lle axuden na súa aventura, e se algo sae mal, poderá usar o Memento Mori, a capacidade de reiniciar o día e aprender dos seus erros.

Pero coidado! Este é o último día do Primeiro Reino, O Camiñante debe estar preparado antes de enfrontarse ao fin da Maraña dos Mundos, e ten moitos camiños para elixir e moitas decisións que tomar. Ti serás a súa conciencia, só de ti depende o final que teña esta historia. A historia de todos nós.

  Capturas

  Vídeos

trailer

Buscar máis en YouTube

  Desenvolvedores

Artigos relacionados no blog de DeVuego

TÍTULO PUBLICADO
Gemdow Quest, recuperando los JRPG de 16 bits 18/02/2015

Artigos relacionados noutros medios

  Compartir



Engadir ou corrixir información