Xogo

Cando os parvos se xuntan nada é imposible. Chico Guatámez, bolseiro de profesión, e os seus compañeiros, buscan a forma de destruír os seus contratos de traballo infernais e recuperar a súa alma, sen a cal non poden fuxir das tolas instalacións da  Malebolge Corporation  a empresa de mal no Inframundo, onde están condenados a traballar para sempre, sen tan sequera o salario mínimo!.

Para iso idearán un plan para sabotear os oito Departamentos do Pecado desde dentro e poñer ao Presidente Lucas Feri entre o eixo e a roda. Usando o seu enxeño e as súas “peculiares” habilidades de asalariado, poderán levar a cabo esta xesta.

Ri da sociedade, ri da mass media, ri do teu xefe, ri dos famosos, ri de ti mesmo, ri de nós (sen pasarse eh?), pero Ri! Únete á  Crunch Bunch e manda todo ao Inferno!

Xéneros / Temas

Visual

Etiquetas

  Compartir


BD Info

Engadido 02/03/2015
Por DeVuego

Última actualización 02/03/2015
Por DeVuego

DVGO_ID DVGO20150302JG001249

Cando os parvos se xuntan nada é imposible. Chico Guatámez, bolseiro de profesión, e os seus compañeiros, buscan a forma de destruír os seus contratos de traballo infernais e recuperar a súa alma, sen a cal non poden fuxir das tolas instalacións da  Malebolge Corporation  a empresa de mal no Inframundo, onde están condenados a traballar para sempre, sen tan sequera o salario mínimo!.

Para iso idearán un plan para sabotear os oito Departamentos do Pecado desde dentro e poñer ao Presidente Lucas Feri entre o eixo e a roda. Usando o seu enxeño e as súas “peculiares” habilidades de asalariado, poderán levar a cabo esta xesta.

Ri da sociedade, ri da mass media, ri do teu xefe, ri dos famosos, ri de ti mesmo, ri de nós (sen pasarse eh?), pero Ri! Únete á  Crunch Bunch e manda todo ao Inferno!

  Lanzamentos

  Capturas

  Vídeos

trailer

Buscar máis en YouTube

  Créditos

Artigos relacionados no blog de DeVuego

TÍTULO PUBLICADO
Entrevista Miguel Vallés: "No podemos plantear la creación de un estudio de videojuegos sin programadores" 21/03/2017
Roles en la creación de videojuegos (II): La programación 05/02/2015

Artigos relacionados noutros medios



Engadir ou corrixir información